Dołączył: 23 Maj 2010 Posty: 6 Skąd jesteś (miejscowość / region): UK Posiadane auto: Lexus ls430
Piwa: 0/0
Wysłany: Nie 23 Maj 2010, 20:13
Temat postu:
problem z wolnymi obrotami - Lexus LS430 2002r
Witam wszystkich.. mam problem z wolnymi obrotami, odpalam samochod i przez chwile jest w pozadku, ale kiedy po krótkiej chwili wylacza sie ssanie , silnik gasnie. Nie utrzymuje wolnych obrotow. Bywa rowniez , ze odpalam .. i trzyma obroty, jednak silnik nie pracuje spokojnie, sa odczuwalne drgania. Samochod stal okolo roku nie uzywany. Wymienilem swiece, przeczyscilem przepustnice. Niestety nie pomoglo.
Jakies podpowiedzi zanim sciagne kogos z komputerem.. ??
Dziekuje za fatyge..
Dołączył: 23 Maj 2010 Posty: 6 Skąd jesteś (miejscowość / region): UK Posiadane auto: Lexus ls430
Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 05 Cze 2010, 11:17
Temat postu:
problem z wolnymi obrotami - Lexus LS430 2002r
tak, mam instalacje gazowa, lecz nie mialem okazji jeszcze jej uzywac. Problem wystepuje kiedy silnik pracuje na benzynie. Dziekuje za rade, ale akurat juz w dniu dzisiejszym podlaczam go pod komputer, wiec raczej sprawa juz sie wyjasni.
Zamieszcze pozniej rozwiazanie problemu..
Dołączył: 23 Maj 2010 Posty: 6 Skąd jesteś (miejscowość / region): UK Posiadane auto: Lexus ls430
Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 12 Cze 2010, 19:52
Temat postu:
problem z wolnymi obrotami - Lexus LS430 2002r
Rozwiazanie problemu : cztery cewki do wymiany !! Kolega powyzej sugerowal dobrze, komputer pokazal ze cewki z 1,2,7, i 8 cylindra sa do wymiany.
Dziekuje za pomoc !
Dołączył: 23 Maj 2010 Posty: 6 Skąd jesteś (miejscowość / region): UK Posiadane auto: Lexus ls430
Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 23 Cze 2010, 23:43
Temat postu:
problem z wolnymi obrotami - Lexus LS430 2002r - ciad dalszy
Otoz moj problem sie nie skonczyl. Mialem do wymiany cewki zaplonowe z 1,2,7 i 8 cylindra. Kiedy zapytalem mechanika w warsztacie ktorego podlaczalem auto do komputera, ktory cylinder to nr1 , 2 itd. , to on sam niewiedzial. Jednak zadzwonil gdzies do znajomego i tamten powiedzial jemu, ze pierwszy (dolny) od lewej strony to jest nr 1, wyzej nr 2 ... , i pierwszy od prawej to nr 5. Kiedy zmienilem zekomo wadliwe cewki poslugujac sie tym schematen, niestety sytuacja nie ulegla zmianie. Problem pozostal. po ponownej Konsultacji z mechanikkiem (tym samym) Kazal mi zmienic te co pozostaly przy cylindrach (cewki) z tymi co juz wykrecilem. Sugerujac ze byc moze cylinder nr 1 jest z prawej strony. Uczynilem to - nic nie dalo niestety. Wtedy zaczolem na rozne sposoby sprawdzac, ktrore cylindry pracuja, a ktore nie. Wyjmowalem po prostu fajki ze swiec. Dostep mialem tylko do 6 cylindrow , poniewaz dwie sa pod filtrem powietrza i niema do nich dostepu. Ale tam zalozone byly nowe cewki. Udalo mi sie spowodowac , ze silnik zaczol lepiej pracowac, nie gasnie, wieksze obroty, okolo 850 -900. Ale wciaz silnik nie pracuje idealnie, trzesie nim i gasnie jak dam na drive i trzymam na hamulcu - wtedy zadlawia sie i gasnie. Ponad to zauwazylem , ze dwa cylindry jakby slabiej pracuja. Tzn. kiedy zdejmuje fajke ze swiecy z pozostalych cylindrow (4 dostepnych oprocz owych dwoch) , to reakcja silnika na utrate tego gara, jest mocno zauwazalna. A kiedy zdejmuje fajke z cylindra pierwszego po prawej (stojac przodem do silnika) lub ostatniego po lewej, to silnik jakby prawie tego nieodczuwa. Zdejmuje pare razy i zakladam .. i nie wiem.. czy cos sie zmienia. Dopiero w momencie kiedy zdejme fajki z pozostalych (dobrze pracujacych) 3 cylindrow, i wtedy zdejme te fajke z tego jakby nie pracujacego (slabo) cylindra fajke, to wtedy dopiero ( bez 3 cylindrow) widze ze silnik reaguje na utrate jeszcze jednego cyl. - ale tylko jak jest wiecej fajek pozdejmowanych. Przekaldalem fajke (razem z cewka) nowa i stara ( z dobrze pracujacego cylindra) i nic to nie zmienialo. Dlaczego te dwa cylindry pracuja slabiej nawet na nowych cewkach ? Czy cos co podaje prad do cewki moglo sie zepsuc (?) - jesli tak, to co to jest ??
Ktory cylinder jest oznaczony jako pierwszy, drugi.. itd. ?
To jest bardzo wazne dla mnie pytanie.
Poradzono mi sprawdzic kompresje w cylindrach - az sie tego boje.
Czy moze ktokolwiek mi pomoc ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Lexus LS ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.